اولین روز تدریسم
خاطرات من

بازم سلام.

امروز اولین روز تدریسم بود.

خداییش خیلی باحال بود.از اینکه همه بهم احترام میذاشتن خیلی خندم گرفته بود...

به قول ابجی بزرگه میگه چون همیشه تو سری خور بودی حالا بعد عمری که یکی بهت احترام گذاشته اینقدر تعجب کردی!

خلاصه هیچ مقدمه ای یا چیزی روی کاغذ ننوشته بودم و با اعتماد به نفس کامل رفتم تو کلاس و شروع کردم....

حالا سیستم رو روشن کردم یه لحظه مغزم هنگید موندم چی باید بگم ولی اصلآ نذاشتم کسی متوجه بشه و خیلی ریلکس شروع کردم و خلاصه باقیش خودش اومد....................

دیگه جونم براتون بگه که خودمونیم ها نه به اون اول نه به بعدش دیگه مثل بلبل میحرفیدیم و مثل یک استادی که چند ساله داره تدریس میکنه تدریس کردیم...

کلاس که تموم شد بچه ها رفتن و منم اومدم بیرون و وایستادم که اقای صادقی که تو اشپزخونه بود بیاد بیرون تا تایم دقیقه کلاسا مشخص بشه..اومد بیرون خلاصه بعد از صحبت راجبه کلاسا من گفتم اگه امری نیس....که گفت چایی ریختم بفرمایین و منم گفتم نه و..(خلاصه من که میدونین نمیخاستم ولی خب اگه نمیخوردم زشت بود دیگه توجه مینمویی؟؟)

خلاصه چایی رو خوردیم خیلی حس معلمی داشت.معلمایی که همیشه وقتی میرفتن تو دفتر و چایی میخوردن با حسرت نگاشون میکردیم...

دیگه چایی رو خوردیم و امدیم..

اینم تجربه اولین تدریس من.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 18 تير 1391برچسب:, :: 23:54 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 508
بازدید کل : 30257
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس